Thursday 5 April 2012

31st of March 2012.

Assalamualaikum dan hai semuanyaaaaaaaaa!! :)


Omg omg, i miss my blog so much. Muah muah :* hahaha lelws. Okay enough. Ni lah jadinya bila dh lama tk update. Jadi gilo :p LOL. Okay, seperti yg korang tau semalam adalah 31 Mac 2012. Wohoo~ ada MEGA and Mesyuarat PIBG dekat sekolah. MEGA instead of Majlis Eulogi Gemilang Akademik. I got for PMR. 


Dlm pukul 7 wa dh bersemangat pergi sekolah....then sampai-sampai mcm....ADA ORG KE TIDOK NI? DUHH -___- hahaha k. Tp ada ah jugok dua tiga org. KAWAN AKU? Hampeh.....dlm berapa minit tu baru Sarah dgn Khairi smpai. And Sarah dtg-dtg cakap 'Happy Birthday" omg...thanks!! Haha.


Then, cikgu Azilah nyanyikan lagu happy birthday utk wa~ wuwuwu serious terharu. Hahaha. Sempoi gila cikgu~ Then dlm 8 lebih, baru nmpk diorg semua :3 dalam pukul 9 lebih.....jeng jeng. OMG OMG!! MTD DATANG~~ hahaha. It's means MUBIN MUSTAZA sampai. Eksited giloo~ SIap pakai baju tentera dia lgi..untunglah~ EH? haha. Then...........SYAHIRAN!! Ya Allah, hahah. Dia dh kurus weh. Serious tinggi pulak tu :3 lelws.


Mula-mula malu-malu kucing...Dah lama-lama baru okay.Biasa lah tu ken~ dh berapa bulan tkjumpa. Then sampai turn kitaorg naik pentas. WOHOO~ Okay *naik atas pentas* *amik plag and sijil* *turun**duduk dkt tempat balik*. Then, turn utk SPM punya pulak. Aku menjadi wakil bg pihak abg aku iaitu Zulhusni b. Zulkiflee utk menggantikannya kerana dia tdk dpt hadir. Ecewah ayat skema gila. Hahahaha


Then, habis semua tu..sesi bergambar bersama YDP Yap Ee Wah. *say cheese!* :) Hahaha. K dah habis, turun pentas~~ Turun turun aku jalan dgn Zatie..then nampak Hafiz!! Yeay dia senyum dkt kita~ Haha k eksited much. LOL. Then pergi kantin amik makanan *bihun*. And ekceli wa nk amik gambor dgn Hafiz. Tp, hajat tk kesampaian pulok. Tsk tsk. Hahaha k enough. Aku balik dgn mak aku. 


1400PM - Ex-3 Musytarians ada buat reunion~ Yg dtg Sarah, Mubin, Amin, Zik *sekejap je*, Shafirul, Safwan, Syeran, Mustaqim, Sopie, Ummi, Maryam, Dibah, Atun, Ain, Khairi. Yg selebihnya tkdtg~~ Teacher Faizah bawak Hadif...and also husband teacher dtg. Hahaha.


Menu ; KFC Hot And Spicy, Spagethi, Karipap, KEK COKLAT, Keropok/jajan, and of course air...gas. LOL. Makan makan makan~~ SESI BERGAMBAR. Hahaha gila sempoi semua *konon* :p Aku lettew. Haha. Nk tengok? THIS.







Then lepaih habis tangkap gmbar yg ni...teacher Faizah kena balik sebab nk pergi klinik. Hadif demam ;( Okay sian dia. This is Hadif Hammani.




ANDDDDDDDD~ Depa give suprise to me. Omg omg *faint* hahaha okay loljk. THIS.






From the left ; Sopie, me and Zatie n___nV




Maryam Jameela and Mubin Mustaza. I missed them so much. *skandal terbaru* SANGAT SHUWIT LIKE GULA-GULA KAPAS U KNOW~~ :P




 Me and Syeran!! Hihihiih LOL. Kami skandal~ Eh!! Hahahaha k just joking. Kang ada yg merajuk susah wa~ xD




EX-3 MUSYTARIANS 2011. I missed this moment. And I missed them so much. From the lest ; Atun, Ummi, Maryam, Mubin, Syeran, Amin, Sopie, Me and Ain. Okay done with it. balik rumah dgn Zatie, act pukul 4elbih nak pergi pantai. Yeay~ :)


Kiteorg tunggu bapak aku balik kerja dulu. Dlm pukul 5lbh jugak lah baru bertolak pergi pantai....then, sampai-sampai diorg dh main-main dkt tgh-tgh pantai tu. Lelws. Tangkap gmbar apa semua, then sorang-sorg beransur balik. K seriously rasa berat hati gila bila tgok depa pergi. Almaklum lah, dh dua bulan lebih kan tkjumpa. 


Tapi, sebelum aku balik. And ada ah lagi beberapa org, wa tangkap gambar dgn Syeran. Hewhew :3 malu-malu kucing. Hahahaha tah pape :p padahal kwn je. Bukan ada pape pun. Lol. And this is the picture. 




Okayokay, saya sedar saya pendeks. Jangan gelakkan saya :3 Syeran dah tinggi+kurus sekarang. Wohho~ serious tktipu okay. Almaklum lah dia pergi 'outstation' lama tkjumpa~ Hahaha, dh banyak berubah. Act gmbar ni actually dkt sekolah waktu buat jamuan. Bukan masa dkt pantai. 


And so on, aku balik sampai rumah pukul 7lebih jugak ah. Tumpang Zatie, thanks :') Balik-balik satu family tkda. Pergi pokan. Lelws :3 gweat. Tp, tklama lepas tu depa sampai. Abang sulung wa belanja K ep ci. Hahaha, katanya sempena birthday waa~ Hahahaha terharu ju :') LOL. And i got ANGRY BIRD CAKE. Omg omg, I'm shoo excited to the max.


Nak tengok tk?1 Nak tengok tk?! Ahhh, apa aku kisah. NAK TUNJUK JUGAK!! Hahaha :p THIS.







HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHDAY TO JUJUUUUUUUU~
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.


K nyanyi utk diri sendiri~ hahaha yelah org tu tknyanyikn pun. Ehem ehem, sapa lettew~ sila terasa. Hahaha k joke. Kepada sesiapa yg wish birthday aku, aku berterima kasih sangat-sangat, Serious tksangka birthday aku tahun ni mcmnie. Tkjangka kn pun. Best giloo~ hihi. Thanks kpd cikgu Azilah sbb nyanyikn utk wa. Haha serious sempoi cikgu.


Guys, without all of you. I won't get the happiness. I'm lucky for having you all in my life. Serious no joke or fun. I love you guys, just like my own siblings. Thanks to my family too. I love you. Without you guys, I won't be here. I won't be in this world. Alhamdulillah sudah meningkat umurku. Masih panjangkah perjalanan hidupku? Doakan lah yg terbaik utkku. Aku sayang semuanya. Muah muah :* I missed 31 March 2012. THANKS.

No comments:

Post a Comment