Saturday 28 April 2012

Our Friendship.


Assalamualaikum w.b.t and a very morning.


"I  think that most  of you have  your own bestfriend  right? As  all of you know that I have three bestfriends. Yes, three. They are  Sofia Adila bt. Aminudin , Aizzanum Roshayaty and Nurul Izzatie bt. Zulkifli. Most  of  you  know them since primary school.  But, our friendship started when we’ve  been  so closed since 2010. I know you’d realise how closed we’re when we’re together. Wherever we go,  whatever  that we do.  We  will  stay together. Walking, making fun and laugh together. For me , it’s the precious moment ever in my life. If only I could turn back to the past, I want that moment. The moment when four of us were together.

But  now, I don’t  think  that it would be come true.  Why? Ya , two of them are not here anymore.  There  only left me and Sofia. It’s the saddest moment when I have to say goodbye to them. It’s just like break my heart into the pieces. Eventhough I don’t cried infront of them, but in deep of my heart. It really hurt me. I cried a lot in my heart.  Nobody knows.  “You know someone is a true friend when, you’re about  to  break down and cry,  but they will say the stupidest, most of random thing just to you smile.” 
  
“Good friends are like stars. You don’t always see them,  but you know they’re always there.”
Since they  moved, our  life was not just liked before. Eventhough we’re apart away,  we still contact with each other.  Appreciate your bestfriend[s] or those who always  be with  you. Never be shy to say to them that you loved them and how much they mean in your life. Don’t ever regret if it’s too late to admitted."


Sebenarnya ini semua untuk Oral english aku. Tapi bila ditanya dkt cikgu. Cikgu tidak luluskan. So, aku buat lah post dekat blog ksygn aku ni. First of all, sorry sebab dah lama tk update blog. Lacking of ideas is the main factor. So sorry. 

Aku update ni pun bersebab. Sebab? Kawan aku, eh bestfriend aku nak masuk SBP Banting tklama lagi~ Bukan tklama lagi. This week. Terkejut? Aku pun...Aizzanum Roshayaty bt. Ahmad Mubarak. Rezeki dia telah tiba. Tkboleh nak buat apa. Lagipun itu adalah impian umi dan ayah dia. Nak lihat anaknya masuk ke asrama supaya masa depannya lebih terjamin.

Anyway, congrats Aizza sebab dapat tawaran utk SBP even lambat. Kau memang layak. And say congrats to Ben10 jugok :) Aku tau kau boleh sesuaikan diri kau dekat sana nanti. Aku tau kau kuat. Ini semua telah tertulis di Luh Mahfuz bahawa kau tetap akan pergi ke sana. Aku sbg kawan hang, tumpang gembira dgn semua ini.

Aku rindu kau. Eh.....k tetiba hahaha. Memang betul pun. Aku rindu kau, dah lama tkjumpa kan? Haih, tah bila nak jumpa lagi. Lepak sesama lagi, gelak sesama lagi...Apapun goodluck dekat sana nanti k? :-) Buat yang terbaik. Aku tau kau boleh. Lagi-lagi Ben10 dgn Nizan ada dgn kau.

Act, sebenarnya aku jealous juga bila dpt tau..bukan apa, sebab aku tkdpt nak further study dekat SMVKK. Korang pun tau kan mcmne impian aku bila tktercapai haritu? Setiap malam aku nangis..aku tkdpt terima waktu tu. Aku tktau kenapa. Mungkin sebab aku terlampau berharap kot? Ken..Tapi tkpalah. Aku redha. Takdir telah menentukan ini lah tempatku sehingga tamatnya aku tingkatan 5.

Maybe lepaih habis je form 5 aku akan keluar drpd SEPANG ni..Act aku dah tksanggup nak tinggal sini. Terlalu banyak kenangan pahit & manis. Aku pun rindukan Izzatie. Serious, tktipu. Aku rindu korang berdua. Selamanya. Aku takkan pernah dapat lupakan korang. Unless kalau aku hilang ingatan lah kan? :-) 

Okaylah dah panjang sesangat ni. Kang boring pulak korang nak baca~ Hahaha. K sampai sini je dulu.

Aizza, take care bila ada dekat sana nanti. Be strong. Jangan lupa contact kiteorg kay? SILA HAFAL NOMBOR GUA. Hahahah, yelah. Izzatie pun hafal nombor sopie je ;-( Sedih ai~ Wuwuwuwuu~ Haha kjk. Kalau nk balik rumah kiteorg pun apa salahnya :-) I'm gonna miss your blog, your tweets and even YOU. Likes seriously no joke. Tmau nangis-nangis tau bila ada dekat sana nanti? Jangan duk termenung pulak. Jangan lepaihkan peluang ni dgn sia-sia. Fikir masa depan. AKu tau kau boleh :-) Byebye!! Loveyou. Forever SAIZ. 

I PUT OUR MEMORIES PICTURE AS MY WALLPAPER PHONE, SO EVERYDAY I CAN SEE 

ALL OF YOU GUYS SMILED. I MISSED THAT MOMENT SO BAD. SERIOUS. I HOPE I CAN 

TURN THE TIME BACK, SO WE CAN HANG OUT, SMILED, LAUGHING TOGETHER JUST 

LIKE BEFORE AGAIN. BUT, I KNOW IT'LL BECOME TRUE. ONEDAY :) GOODLUCK GUYS. 

LOVEYOU.


No comments:

Post a Comment