Friday 16 December 2011

Andai esok tiada lagi buatku..





Andai hari esok tiada lagi buatku...


Maafkan aku atas segala apa yg telah aku lakukan dekat korang semua yg mengenali diri ini. Aku hanyalah seorang hambaNya yg lemah dan juga tidak lari daripada melakukan kesilapan kecil mahupun besar.


Mungkin, tanpa aku sedari aku telah menyakiti dan melukai hati korang semua. Aku tau, ada diantara korang yg ANTI dengan aku. Mungkin korang-korang yg ANTI dengan aku tu, menganggap diri aku musuh pada korang.


Tapi, siapalah aku untuk membenci dan menghukum korang kan? Its okay. Aku maafkan korang semua. Aku bukan lah nak tunjuk baik ke apa. Mungkin ada yg meluat bila baca apa yg aku coretkan ni. Tapi....entahlah.


Aku ikhlas. Aku redha andai itu yg korang semua anggap aku. Mungkin dimata korang , aku ni jahat kan? Aku bukanlah seorang kawan yg baik. Aku tau. Maafkan aku untuk itu. Semoga hidup korang akan lebih gembira tanpa aku disamping korang semua.


Mungkin aku sudah lagi tidak diperlukan lagi untuk korang semua. Mungkin ada baiknya kalau aku pergi jauh dari sini. Terima kasih kerana korang semua sudi menjadi kawan aku. Assalamualaikum.


Entry kali ini tiada kaitan dengan
 yg hidup mahupun telah kembali kepadaNya.
Ianya hanya rekaan semata-mata.
"HARAP MAKLUM."

No comments:

Post a Comment