Saturday 5 May 2012

Happy Birthday Sofia Adila ♥


( Sofia Adila with Aminuddin Hasnan )

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakhatu! Hehehe,


Ok semua, harini tknk post emo-emo bagai. Harini kita kena happy, happy bagai. Hahaha k mula merepek. Em em, seperti umum ketahui...harini bersamaan 6 Mei 2012. Adalah merupakan harijadi salah seorang daripada bestfriend aku. Siapakah dia? Alahai, siapa yang taktau tu....dia buta. Yelah, sudah terang lagi disuluh *pepatah Fikri* aku ada tulis nama dia dekat atas tu!! Sila buka mata anda dengan lagi besar okay O.O kalau yang sepet tu......tktau ah kan mcmne. HIhihi.


Okay, Sofia Adila bt. Aminudin merupakan bestfriend aku since darjah 3. Actually, dari darjah 1 lagi dah sama kelas. Tapi, since darjah 3 baru kiteorg rapat. Duduk sama-sama dekat dalam kelas. Sebab apa? Sebab kiteorg telah tercampak ke kelas 3 Mawar. Sebab kelas tu baru dibuka. So cikgu dgn 'baik hati' nya menukarkan kami ke kelas tersebut eventhough itu kelas terakhir. -____- Hahah k.


Sejak dari darjah 1 sampai lah form 4 ni....kiteorg duduk dalam kelas yang sama. Gelak sama-sama. Nangis sesama. Semua sama-sama lah..Dia sentiasa ada buat aku. Ajar aku dalam matapelajaran yang aku lemah especially in Mathematics.....omg. Hahaha. I know her very well. I know her attitude. I know her wether she's in happy or sad. And I can't ever imagine if she also go to residential school. Omg, I bet I must be lonely. 


SOFIA ADILA BT. AMINUDIN ; Happy 16th Birthday awak!! Hahaha k. Semoga kau sentiasa cemerlang dalam bidang akademik mahupun kokurikulum. Aku sayang kau, Eh?......hahaha. Semoga berbahagia disamping insan tersayang dan adik baru. Inan sayang gua. Haha. Kiss-kan Inan utk aku eh? Aku nak jumpa dia.....*tetiba* haha. K merepek dah ni. Ehm, semoga kau sentiasa happy walau dimana kau berada. Nanti dah kahwin jgn lupa jemput aku k? *tetiba lagi* haha. K ah, dah merepek -_______- Bye!! 

No comments:

Post a Comment