Wednesday 9 May 2012

Beribu bintang di langit...

*cough**cough* Test mic 123....

Beribu bintang dilangit, kini menghilang~~ Ewah. Hahaha

Lagu Kau Ilhmanku nyanyian Manbai membawa seribu satu makna dalam hidupku since 4 tahun yang lepas. Idk why. Tapi, bila aku dengar 'someone' tu nyanyi lagu ni...and suddenly, Ya Allah....*melting* Rindu saat tu. Rindu nak tengok dia mcm dulu. Rindu nak tengok dia nyanyi dekat atas pentas.

Aku ingat lagi, first day aku masuk form 1. Aku nampak dia. Ya Allah...k seriously cair okay. Mana-mana perempuan tengok pun akan cair. WIth his face..makes us fall down. His smiled makes us forget about others. Seriously. Bermula sejak dari hari tu...aku mula teringatkan dia. Aku selalu curi-curi tengok dia dekat sekolah. 

Tklama lepas tu.....aku dapat tau dia ada suka dgn someone. K patah sejuta hatikuu~~ </3 Cewah tkda ah patah mana pun. Kecewa sikit tu adalah~ Hahaha. K serious aku jealous jugak waktu. Tp, bila difikirkan balik..Kenapa aku perlu cemburukan dia sedangkan dia bukan milik aku? Stupid? Yeah~ I'm form 1 students on that moment.. No wonder. Hahahaha k.
Aku ingat lagi dulu, aku suka kacau dia dengan surat-surat aku. Hahaha, k bila ingat balik malu k -___-' Aku ingat lagi waktu third day PMR. Waktu tu, petang ada paper Sejarah. K pagi tu exam apa ntah aku dah lupa, aku pergi sekolah balik..jalan lenggang kangkung~ then jalan jalan. Tetiba terserempak dgn dia. Dia baru balik sekolah maybe.

Dia tengah betulkan tali kasut dia waktu tu.. Mula-mula dalam hati aku *err, buat tknmpk je ah* Padahal dlm hati *Ya Allah...* Serious berdebar gila k. Sekali dia nampak aku, dia tegur aku dulu....k tksangka. Haha, dia tanya 'Ada paper ke?' Aku ; Ada, paper Sejarah. Him ; Oh...goodluck :) Me ; Thanks...*senyum spnjg jalan* K serious waktu tu, Allah swt je yang tau apa yang aku rasa. Berdebar. Tangan sejuk. Semua ada. Alahai~ Haha.Kalau dulu, first day sekolah, dia lah orang first yang aku akan cari. Muka dialah yang aku nak tengok first sekali...Tapi, sekarang semua tu takkan berlaku lagi. Dia dh habis *cough**cough* K tkda pape :B Haha. Heh, I already have my love on in my life. Amirul Husaini bin Mazli :) I wish I'll be last longer with him. Amin..Yang pasti, semua kenangan tu takkan pernah aku lupakan. Forever, unless I've lost my memories..


Mesti korang tertanya-tanya kan siapa dia? BIarlah rahsiaaaaaa~ *pasang kaset Dato' Siti* Sesiapa yang tau....aip!! DIam-diam sudah *letak jari telunjuk dkt bibir* Hehehe. Okay. Itu semua cerita lama okay. Apa yang penting skrg, doakan supaya aku dgn Amirul bertahan lama :) Amin..

No comments:

Post a Comment