Saturday 26 November 2011

" I Hate Luv Storys "

Heyhoihaii guys :> Hikhik. Selamat malam semua. Tengah buatpa huh ? Okayokay, aku tau korang mestilah tengah baca post aku yang sat lagi nak merapu meraban ni kankan ? Hahaa. K, aku dah mulakan -,- Ngehngeh :>

Okay, lets straight to Focus Point noh :p Nampak tak tajuk aku dekat atas tuh ? Huh ! Nampak maksudnya mata anda bagus, and kalau tak nampak, mata anda ada masalah yang sungguh serius. Pergi check dgan doktor pakar mata di hospital yang berhampiran dgan rumah anda sekarang ! Aicehh, promote doktor pakar mata lee pulok.

Mentang-mentanglah aku sendiri pung pakai spect. Hehe, maaf diatas kekalutan itu :> okayokay. Korang tengok tak cerita Hindustan petang tadi dekat TV3 ? Kalau tengok sure ! Korang tau kan apa tajuknya? Huh, ni lah tajuk cerita Hindustan pada hari ini :>

Ngengeh :> " I Hate Luv Storys." To be honest, yeap ! Hero dia...pergh ! Sungguh lah handsome double triple plus ! hehe. Nama sebenar hero tuh, Imran Khan. And and ! Muka dia kalau tengok dari sudut tepi, macam Aamir Khan lah. Ya Allah. #okay, aku tau aku agak over excited :p Muhehehe.


Cerita dia mengisahkan tentang seorang lelaki ( Jay ) yang tak percayakan akan kewujudan CINTA. Tetapi lastly, dia jatuh cinta juga pada seorang teman sekerjanya (  Simran ). Okay, perempuan tuh pun not bad. Cantik. Mula-mula perempuan tuh dah luahkan perasaan yang dia cintakan dekat Jay and pada masa yang sama dia sanggup utk tinggalkan tunang dia, Raj.

#Dasyatkan sampai sanggup tinggalkan tunang? Then, si Jay takpercaya dgn cinta. Diorg menjadi renggang. Dlm tempoh tu, baru lah si Jay sedar yang dia pun telah jatuh cinta dgan si Simran. Tapi, waktu tu Simran dh kembali semula pada Raj iaitu bekas tunangnya. Si Jay rasa macam dh putus asa gila bila Raj kata Simran dah setuju nak kahwin dgan dia. Apa yang dia buat semua serba tak kena.

Penatlah nak story telling balik uolls ! Hahaa. K lastly, diorg bersama. Simran tinggalkan tunang dia and pergi kepada Jay. " Keajaiban telah berlaku." "Sesuatu perkara yang paling aku takut, telah pun berlaku. Iaitu CINTA." Haha. Lebih kurang mcamnie lah dialog dalam cerita tuh. Kahkah. lol :p

Okay lah guys, nak tengok tak muka Imran Khan tu? Taknak tengok, boleh blah sekarang ! Nak tengok? Mai sini noh..Hehe, okay just kidding. Don't be so touching :> Ngehngeh. Meh sini aku nak tunjukkan marka ceq yang sungguh segak lagi menawan ini ;)

Tadaaa ! Hehee..


Imran Khan & Aamir Khan.
Aku rasa diorg ni, anak dgan bapak lah ~ Muka sama kankan ? :)


Imran Khan  ♥ He is shoo hot and sexy. Aww ;) haha.
Don't be jealousy AMIRUL HUSAINI BIN MAZLI :)


No comments:

Post a Comment