Saturday 19 October 2013

Tawar hati.

Andai,
kau bisa tawar hati.

Mengapa aku tidak bisa, bukan?
Sedangkan aku juga punya perasaan.

Rasa sakit bila orang yang disayangi,
kini telah berpaling arah, dimiliki.

---------------------------------------------------------------------------------

Dulu,
kau ucap kata sayang,
hanya aku seorang.

Berjanji untuk sumpah setia,
namun kau mungkiri ia.

Tiada guna,
untuk berharap lagi.
Disaat aku lihat kau ucap kata sayang terhadapnya.

--------------------------------------------------------------------------------

Penat.

Penat untuk pertahankan semua.
Sedangkan kau berdua.

Mungkin,
sudah tiba masanya.
Aku undur diri selamanya.

Moga,
kau bahagia dunia & akhirat.
Kerana,
ini semua keputusan yang dikau buat.

Selamat malam, AK.

No comments:

Post a Comment