Friday 19 October 2012

Coretan buat sahabat..





Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim...
Assalamualaikum bwt.

Apa khabar kau dekat sana? Aku harap semuanya baik baik sahaja. Aku disini, semuanya baik walaupun kadang kala banyak dugaan & rintangan yg menimpa. Tetapi, apakan daya. Hidup harus diteruskan :) Pertama sekali, maafkan segala kekhilafan diri ini wahai sahabat. Aku tau, aku bukanlah seorang sahabat yg baik malah sempurna krn aku tau aku takkan pernah dapat jadi yg terbaik. Aku selalu sakitkan hati korang semua. Aku tak pernah jaga hati korang kan? Aku sedar tu semua :') 

Korang....

Andai korang tau betapa aku rindukan korang semua, rindukan kita yang dulu....haih. Jujurnya, aku tidak pandai untuk meluahkan melalui kata kata. Tetapi, aku hanya mampu meluahkannya melalui menaip. Kini, aku tau bagaimana hidup tanpa korang bertiga. Sorang sorang. Walaupun aku bergelak tawa, tapi hakikatnya hati aku kosong. Aku taktau sama ada aku ada kawan ataupun tidak. Atau mungkin, hidup aku memang ditakdirkan untuk seorang diri. Entahlah weh..

Aku post semua benda ni, bukan untuk meraih simpati daripada sesiapapun. Cuma, kenyataan aku rindukan korang semua. Aku harap korang semua tau walaupun aku taktau sama ada korang pun rasa apa yg aku rasa ni..sampai disini sahaja coretan ini. Semoga kita bertemu lagi dikemudian hari. InsyaAllah :)

No comments:

Post a Comment